Varför försöker vi vara så bra??

Har inte använt denna blogg på länge men kom nu på att jag skulle börja skriva i den. Inte för att jag har nå spännande att skriva om. Jag har ett liv som alla andra tråkiga människor.
Där ja ligger i soffan nu och känner mig lite halvfet. Får lite ångest över att jag inte rör mig som jag borde. Så mycket som man borde göra men ibland orkar man bara inte:D

Så ligger här nu i sveriges fulaste byxor och håret står åt alla håll och smink har ja inte haft på mig sen i fredags:P Men snart kommer emil hit för han slutar jobbet klockan 4. Bara vi har äte ska vi åka till syster och hjälpa henne att måla lite.

Idag har de inte hänt så mycket spännande. Vart inte nå jobb så då har jag försökt städa. Började plocka upp allt som låg på golvet. Efter en stund gav jag upp och gick ut och tog en cigg istället. Tittade på ett avsnitt av bb. Sen kom syster och jolin på lite kaffe.

Har i alla fall tvättat 3 maskiner idag. Fast finns ju inget som är tråkigare än att tvätta tror ja. Varför ska alla verka så duktiga när dom tvättar och städar. Som att dom tycker det är roligt? Ja menar alla hatar väl att tvätta men vi är bara vissa som faktiskt erkänner detta haha

Ne nu ska ja gå och hänga den där jävla tvätten innan emil kommer över..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0