tur med syster

Just kommit hem efter en sväng på ljusdal med syster. Handlade lite mat och hjälpte mamma att handla lite julklappar som hon sagt att jag skulle handla.;P Syster började få lite värkar när vi var inne på prix så hoppas de sätter igång nu så att hubbe kommer ut nån gång:P 

Sen nu när jag kom hem så hade mina auktioner på tradera gått ut så jag har sutte och skickat vinnarmail på dom. Fick faktiskt riktigt bra betalt för vissa saker. :D La mest ut de för att bli av med de och inte för att tjäna pengar. Men fick ihop lite pengar i alla fall och de e bra att ha. Ska försöka spara lite pengar ju. Till en sak som jag vill ha. Säger inte vad de är hehe De får ni gissa:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0