julen närmar sig.

Jag har inte haft tid eller ork att skriva här dom senaste veckorna men nu ska jag ta mig lite tid och skriva i alla fall lite. hehe

I dag har jag lagt ut lite auktioner på tradera. rensade ju ut massa kläder igår.

Julen börjar närma sig med. Granen är redan uppe och dom flesta klapparna e redan klara. Dom till min bror och hans familj är inte klara för jag har inte fått nån önskelista av dom än. Men jag hinner väl.

Ska kanske med sara till hudik på fredag om inte hubbe redan tittat ut då vill säga. Hon hade ju tid i måndags men den har ju inte komme ut så hon tänkte passa på att åka till hudik och köpa sista klapparna. Men hon kan ju inte köra bil så då ska jag följa med:D

lite bilder på julgranen:D




En av klänningarna som nu ligger ute på tradera. den e helt ny


Vill ni tittar på mina auktioner på tradera är de bara att gå in på http://www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=1012285&listtype=BuyNow


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0