en kväll med tjejerna

Snart kommer syster och hämtar mig och ska åka till Annalena ikväll. Får se vad kvällen bjuder på. Tagit med massa julgodis som jag gjort och en flaska glögg och spelet tjejkväll. Ska mest bara umgås och prata lite skit. Länge sen vi gjorde de nu så de behövs:D

Idag har jag inte gjort så mycke. Slagit in dom sista julklapparna som jag köpte i hudik igår. Sen har jag mest gjort ingenting. Och de va skönt de med. Algot e lite sjuk så han e lite grinig så har liksom inte kunna gått ut med han så vi har hållt oss inne hela dagen. Skulle egentligen till mammas jobb och göra lite julpyssel men ville inte ta ut han i kylan när han hostar som han gör.

Fast nu har han ingen feber och hostar inte lika mycke. Har busat runt massa här nu. Hittat på massa tok som vanligt. Stella har mest sove på soffan hela dagen hehe.

Men nu ska jag göra mig klar för "tjej" kvällen.

Ha en trevlig kväll alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0