sälja lite saker.

oj vad dålig jag är på att skriva i bloggen nu. Men jobbar eller städar eller grejar med nått annat hela tiden så glömmer ofta bort att jag har en blogg. Sen har jag inte så mycke roligt att skriva om:P Idag har jag lagt ut lite saker som jag ska sälja på facebook. Har massa saker som jag borde bli av med. Men man måste ta sig ork att knäppa kort på allt. Har ett cd ställ ute i garaget med om de är nån som vill köpa de:P hehe

Egentligen borde jag riva ut hela garderoben igen och göra mig av med allt som jag inte behöver. Men de är så jobbigt. JAg har ju lite separationsångest från mina kläder. haha

Men kolla in
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/album.php?aid=199122&id=533071687&ref=mf
där ligger allt jag ska sälja just nu. men kommer säkert komma mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0