Handlade lite:D

Hittade mycke fina saker när jag följde med mamma till hudik och handlade:D
En ny kjol till mig:D

en fin tröja:D

en till kjol:D

Den här kjolen ska jag nog korta av lite och göra om men annars var den ju cool:D
joel fick en tröja han med:D

en dress till algot. Som han ska få när han fyller år:D

En body till algot som han ska få när han fyller år:D

en till söt body:D

köpte nya jeans till mig med:D

ett nytt nagellack vart de med:D

Snyggaste bodyn med raggarbilar till algot:D

hittade några handskar med:P

två läppglans:D

3 fina diadem.
 
Ett par till glajor:P

en rosa kjol till mig hittade jag med. fynd kostade bara 50 kr:P

prickar är ju alltid nice:D

Hehe denna tröja stämmer bra:D

en till tröja:D

vart en liten tunika med

ett till par skor till samlingen:P

oj va mycke de var jag hade handlat då:p tyckte inte jag hittade nå igår hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0