Till och med jag fasta på kort.

har glömt att uppdatera här. Haft annat för mig i helgen:P

I fredags var jag och Annalena ute i skogen i edänge och blev fotade av Linda-Pauline. Vilka snygga bilder de vart. Ligger några uppe på www.lindapauline.se kolla in dom där:D Trodde inte att jag skulle fastna på bild:P haha

Sen lördagen var jag hemma med Algot och joel och myste. Fick en allergi reaktion efter skogen. haha Jag tål inte pollen och så. Såg ut som en kräfta i fejjan och kliade som bara den. Men sen tog och gick in och hälsa på Annalena en sväng med algot. På kvällen var vi i tallåsen och grillade och spelade lite singstar. Körde alla till krogen men själv åkte jag hem och sov.

Söndagen var jag med teresa till hudik för att hämta barnen. Var in på ica maxi och handlade lite. Köpte tårtbotten och annat till Algot fyller år.

De var en liten snabb sammanfattning av helgen i alla fall.

Idag ska kom mina förstorningar av bilderna. Så ska åka med dom till mamma sen. Hoppas hon blir glad i alla fall:D

Ne nu ska jag städa lite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0