Älskar detta väder

Idag har vi soligt och fint igen. Skönt. Vaknade för en stund sen och sitter nu och tittar på tv och funderar på vad jag ska göra idag. Ikväll ska jag vara på folkan i alla fall.

Ja helgen har ju varit mysig. Haft underbart väder. Igår tog jag och Joel med oss Algot i vagnen och gick upp till dollar en sväng. Handlade inte så mycke. Gick mest bara för att de var så skönt väder. Stella var lat som vanligt och orkade bara gå dit men hem ville hon sitta i vagnen med algot:D haha knäpp hund de där hehe
Sen vid 15 åkte vi till tallåsen för att hälsa på joels mamma och pappa. Skulle äta där och så för Joels pappa fyllde år.

En bild på joel och algot i nya kläder som jag köpt till dom. Man måste ju vara fin när man ska på kalas:P



En liten bild på stella när hon åker med i vagnen hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0