Skriva av mig lite tankar.

Fan så många frågor. Men hur ska man få svar på alla:P De går nog inte att få svar på dom. Men man har ju i alla fall nått att göra medans man funderar på dom. hehe Alltså jag kommer aldrig förstå mig på vissa personer. Och kanske det som är meningen , kanske därför man känner dom. Men finns en person som jag vill lära mig att förstå lite bättre och jag hoppas jag kommer att få den chansen. Men känner jag mig själv klantar jag väl till mig. Men sånt man får ta då. Vet ju inte ens vad han tycker om mig. Han kanske tycker att jag e dryg och ful. Sånt man aldrig får veta för han säger inget vad han tänker på:P haha Ja nu ska jag titta på lite tv och fundera lite till. haha Jag kommer bli knäpp på mig själv snart. Alla dessa tankar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0