nu har alla åkt hem

Ja nu har alla åkt hem i alla fall. Men fan vad kul vi haft. haha länge sen jag skratta så mycke. Men sånt man får räkna med när det är 8 tjejer och en kille. Var jag, Annalena , Teresa , Jon , Sara , Anna , Isabel , Maria och maja. Isabel skratta så jag höll på att dö. Måsta spela in det på mobilen för det lät så jäkla kul. Tror jag ska ha det som ringsignal eller nått:P haha.

Men vad ska man nu göra resten av kvällen? Titta på tv kanske men på vad. Visst är fula betty nu men jag tycker det börjar bli lite överskattat nu för tiden. Var roligast i början nu börjar det bli lite konstigt bara. Ska väl sova tidigt idag med. Ska ju till gävle i morgon:D:D Vi tänkte att vi skulle åka klockan 8. Så att vi inte måste stressa i alla fall. Hoppas Att jag hinner träffa dig en bra stund i alla fall. Tänkte ju hinna titta på lite kläder och sånt med. :P Inte för att jag behöver nå kläder men titta är alltid kul.

Men nu ska jag titta på lite tv och ha tråkigt sen ska jag väl ut och åka på byn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0