göra ikväll?

Nu e jag hemma igen. Varit runt på ljusdal och hjälpt mamma att handla.

Var in på bolaget idag och jag fick visa leg fast jag inte handlade nått. Har inte hänt förr:P Men man känner ju sig ung igen då. haha

Ja undra vad man ska göra ikväll då. Känns som om de blir ut och köra lite eller nått. För har ingen lust att gå ut om man ska jobba i morgon. Och sen är jag inte så road av att se H.E.A.T för jag har redan sett dom live förr och jag tyckte inte dom var så bra. Men "alla" ska ju dit. Blir nog bara ut och köra lite i stället sen hem och sova tidigt om man ska jobba hela dagen i möra.

Jag har kommit på att det är nått fel på min mage. Den vill inte ha mat. Alltså jag blir skit hungrig men när jag äter kan jag bara äta lite sen mår jag illa. Har varit så i nån dag nu. Vet inte vad som är fel. Får hoppas att den blir bra snart bara.

Ne nu ska jag nog gå ut i solen en sväng.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0