färga håret

Jag och sara har just varit ner på ljusdal och handlat lite. Var på apoteket en sväng och köpte lite hudsalva. Sen åkte jag på prix (eller coop som de heter nu för tiden) och köpte mig lite hårfärg. Sara skulle hjälpa mig att färga det sen. Så får hoppas att de blir bra. Får lägga ut före och efter bilder här sen då. Ska snart följa med mamma ner och handla lite mat till folketshus. Blir ju 70-tals afton där i morgon. Så jag ska ju jobba då. Kommer vara så snygg i mina 70-tals kläder. haha 

På söndag ska jag nog till gävle igen som det låter. Fan vad kul det ska bli. Jag och Pelle ska nog kanske gå på bio då:D Var skit länge sen jag var på bio så man måste ju passa på när man får sällskap. Eller det var ju inte så länge sen jag var på bio för jag var ju på bio med alva och engla men det räknas inte.:P

Men nu ska jag nog åka ner med mamma snart så måste gå och greja lite innan.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0