ja nu e man hemma igen då

Ja nu är jag hemma igen efter ett besök hos Pelle. Hade det riktigt trevligt där:D Åkte dit i måndags.

På måndag kväll spelade pelle och hans polare spel medans jag tittade på:P De var rätt kul.
Sen på tisdagen så gick jag på stan och handlade lite medans Pelle va på gymmet och tränade lite. Hittade massa fint att handla:D Sen när vi kom tillbaka till Pelle visade jag han det jag handlat. Han tycke att min nya klänning var grymt snygg. Tror jag måste ha den på mig i helgen om de blir bättre väder. Sen på kvällen hyrde vi en film och tittade på. Den va grymt bra. Minns som vanligt inte vad den hette men bra va den i alla fall:P Och ja idag har vi inte gjort mycke. Mest bara legat framför tv:n och varit lata. Spelade lite guitar hero men Pelle utklassar ju mig totalt:P haha Men va kul ändå. Jag bjuder på att jag är så kass. Hehe. Sen vid 5 tiden åkte jag med tåget mot ljusdal. Syster kom och hämtade mig. Sen hem duscha och sen ner på byn och testkörde amazonen en sväng och kollade så att allt funkade som de skulle inför i morgon.  Och sen åkte jag och handlade lite på statoil. Nu sitter jag här med min sallad och tittar på tv.:P

Ne nu kommer jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0