helgen i rättvik och lite annat mysigt:P

Ja lite uppdatering om vad som hänt just nu:P I torsdags började jag min första dag på praktiken på polfärskt. De gick väldigt bra om jag får säga det själv. Kommer att ha praktik tills på fredag då jag börjar jobba där några veckor över sommaren. Men i alla fall efter jag slutat i torsdags vart det en sväng ner på nore med barnen och syster. solade och badade lite.

Sen fredagen hade jag praktik igen då och slutade vid ca halv 3. Då åkte jag hem och packade ihop lite saker som jag skulle ha med mig till rättvik sen åkte jag ner på nore och badade med Annalena och Isabel och deras barn. Men sen vid 17 kom teresa och hämtade mig och vi åkte hem och slängde in sakerna i bilen och åkte mot rättvik. När vi kom fram så käkade vi och satt och snackade lite. Vart nån cider och sådär. Sen när alla skulle gå och sova tog jag och ulrika ett varv in till byn och tittade lite men de var rätt dött. Gick hem och la oss vid ungefär klockan 1.

Sen lördagen vaknade jag vid 7. Jag och engla gick upp och duschade sen så åt vi lite frukost och så sen bar de av mot stan. Tittade på lite bilar och lite marknad och så. Sen åkte vi och käkade lite på stars. Men var ju så väldigt varmt ute att vi tog med ungarna och åkte ner till siljan och badade lite. Var inte där så länge. Åkte sen och handlade lite mat. När vi kom tillbaka till vagnen ville barnen spela lite minigolf (eller som engla sa minigolv) så vi gick och gjorde det. Var så grymt varmt att  stå i solen. Sen vart de dax för mat och nån cider igen då:D sen satt vi och pratade lite, jag och teresa tog ett varv runt campingen och tittade lite sen skulle hon sova:p Men sen vid 11 eller nått sånt tog jag och ulrika och gick till nattklubben vid bowlinghallen där dom spelade lite rockabilly. Grymt bra band och rätt mycke folk. Var väldigt kul. Kom väl hem runt 3 tiden och då var jag så trött att jag somnade på en gång. hehe

Sen idag åkte vi hem vid kanske 11-12 tiden. Hem och käkade lite sen åkte jag ner till annalena och isabel på nore igen. Röd som jag var borde jag kankse inte varit i solen idag men vafan:p Sen har det inte hänt så mycke mer roligt i helgen:D Nu ska jag titta på lite tv sen tror jag att jag ska sova för jag e så jäkla trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0