gävle igen:D

Klockan 16.10 igår satte jag mig på x-tåget mot gävle. Träffade pelle på stationen sen åkte vi hem till han:D Jag vilade en stund på hans bäddsoffa medans han städade lite. Sen tog vi och gick ner på stan en sväng och skulle hyra film. Efter vägen träffade vi en av pelles tjejkompisar. Hon ville att vi skulle ta kort på henne och hennes jobbarkompisar så Pelle fick göra det medans jag vänta. Var rätt kul haha. Sen gick vi och hyrde två filmer. Sen påvägen hem gick vi in på max och Pelle köpte lite mat. Men fan vilken sur fitta det var i kassan. hehe Sen gick vi hem och tittade på filmen. Första filmen var en riktigt bra hemsk film. Men den andra som Pelle valt var inte så bra. Varken jag eller pelle fattade nått av den. hehe jag råkade somna en sväng. Sen vaknade jag jätte pigg. Så när vi skulle sova hade jag adhd i hjärnan typ. Så pelle låg och försökte komma på andra saker på ADHD kommer tyvärr inte ihåg några av dom men skrattade gjorde jag i alla fall, men somnade till slut. Klockan var väl typ 5 när vi somnade.

Sen vaknade jag vid halv 10 av att det var så varmt inne. Så jag väckte Pelle och vi klev upp och han satte sig och åt glass. Sen gick vi på ica och han diskade och lite annat sånt. Sen så tog vi och gick ut och la oss i solen på en filt. Det var jättemysigt. När vi legat där i nån timme så gick vi in och jag packade ihop mina saker. Sen kollade jag när tåget gick och det gick 17.10. Så vi slängde oss på en buss in till stan och sen så sprang vi typ till stationen. Men när vi är nästan framme ser vi hur tåget åker iväg. Så då måsta jag ta 19.22 tåget. Medans vi väntade gick vi och åt lite så jag bjöd Pelle på en kebab:D Då vart han glad. hehe Sen gick vi och köpte en varsin trisslott. Vi bad han i kassan om en med vinst men vi fick ingen med vinst. Han lurade oss:P Sen gick vi mot tåget och jag åkte hem.

Och nu är jag hemma och sitter och laddar in lite bilder och annat. Är lite trött nu:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0